Description
mobile ma 3 lines ha or galss break ha necha sa Thoda Baki working all ok ha finger bhi work Karta ha boht acha wala or face lock bhi ha Baki jis Bhai na Lana ho rabta kar sakta ha Baki time waste wala Thoda door mhrbani exchange bhi sakta ha only google pixel ka Sath