Description
no open no repair edge to edge original just 4 months use hua hai 8 months infinix ki offical warrenty pri hai sab kuch sath hai box. . . . power bank. . . . . original charger 90 walt supported. . . . . even original back cover jo box me ata hai
agr kesi ko chaiyee jo serious buyer ho plz apna bi time zaya mat kren or mera bi price pix hai behszkrne waly log rabta na kren plz only serious buyer contact me