Description
Hello here is my i phone 13 pro 128 gb factory unlock battery health 77% face id ok true tone ok 100% sides and phone all ok 10/10 ha just pannel change ha but bohat acha wala lagwaya ha oor mara paas orignal pannel bhi ha wo bas is waja sa change karwaya ha q ka update ki waja sa white ho gaya tha agar aap message remove karwana chahta ho to wo bhi ho ja ga oor phone ma working wise koi issue nahi ha box available ha jis na lana ho bas wo hi rabta kara oor folish offers wala add sa duur rahan shukria price slightly negotiable ha