Description
Apple iphone, all ok mobile hai koi fault nahi , but locked icloud se,
mobile vip hai
battery health about 85 ya 87 hai
condition 10/10 hai
jis ko chahiye rabta Kary TCS bi ho jaye ga.
urgent sell Karna hai.
Sath Mai Cnice ki copy bi donga, mobile apna hai koi stolen ya miss used nahi,
agar Kisi ko pata hai icloud Bypass kaise Hoga. to plz guide me.
price Kam ho jaye gi.
jazakallah